tirsdag den 22. januar 2008

Meningsløs ondskab

Ude på mit gymnasium har vi fået installeret nye toiletpapirsholdere. De fungerer sådan, at der er et lille hul i midten som man hiver papir ud af. Papirerne er delt op med en let stiblet hullet linie, så man let kan rive stykkerne fra hinanden. Umiddelbart virker det som en venlig gestus, men sagen er den, at det er en dødsensfarlig toilet-fælde! Hvis man river i for hurtigt/for langsomt tempo, kan man risikere, at papiret rives af inden i den lille holder, og sker det, er der ikke til at få mere ud! Man er fanget. Det er den rene toilet-fælde. Jeg kan bare ikke se hvorfor skolen har interesse i at eleverne bliver fanget ude på toiletterne, så de ikke kan komme til time. Måske er det for at holde os fra at blive derude for længe, fordi det er så farligt.

Her har i den; Toiletfælden2008

2 kommentarer:

Steffen sagde ...

kan man ikke splitte den ad, hvis det går helt galt?

Laura sagde ...

Jeg er ikke sikker. Jeg vil lige se nærmere på det i skolen imorgen, så skal jeg give dig svar :-)