tirsdag den 6. november 2007


I kender det godt. Før man går i seng om aftnen, kan man pludselig mærke noget rimelig ubehageligt og pressende på hagen, og man ved, at det i de kommende dage vil blive en krig at få dækket den bums.

Dagen efter får man bekræftet sin største frygt; Den har et areal på 0,6 cm2 og er bare IKKE til at komme udenom.

Den ækle situation stod jeg i for et par dage siden. Så jeg, som ellers aldrig bruger make-up, forsøgte at dække den til, uden særlig meget held pga. mine manglende make-up-skills.


Som man går ud af døren, føler man sig som en stor rød knop, og på en eller anden måde, får man overbevist sig selv om, at enhver der får øje på en på gaden spørger sig selv; Gad vide hvordan hendes ansigt ser ud bag den der bums?


Jeg synes man bliver så stresset. GÅr med hætte eller/og halstørklæde for at have noget at skjule den bag...


og lad mig sige det som det er; jeg har fået nok! Det eneste der irriterede mig mere en bumsen på det givne tidspunkt var, at jeg lod mig gå sådan på, over noget jeg på ingen måde har magt over, og som desuden kun fyldte 0,0015 % af et gennemsnitligt hudareal på 2 m2. SÅ her har i den! Nyd udsigten, og undgå at kommentere når vi ses i den virkelige verden! :-)


Ingen kommentarer: