torsdag den 15. november 2007

"Uh, hvor er hun grim!"

På det seneste har jeg fornemmet et generelt had mellem unge piger mod en kvinde, som jeg ikke tror (ikke ved om) mændene også hader, nemlig hende her:



Så sent som idag stod jeg ved busstoppet ved min skole, og hørte en flok piger svine Kiera, som tilsyneladende har tabt sig en del, til. Jeg troede sådan set, de fleste efterhånden var blevet enige om, at det er det indre der tæller, at der skal være plads til alle størrelser - "Nej, jeg mener det, du ser altså ikke spor tyk ud i den kjole!", men dem der er for TYNDE! De er bare klamme, ulækre, for meget(læs "for lidt"), for dumme. Sig mig engang, hvad er problemet?

Som en lille øvelse kunne man jo sætte "dem der er for TYKKE" ind i stedet for "for TYNDE", og se så vurdere om der måske skulle holdes lidt mere mund ind imellem

Ingen kommentarer: